Perjuangan Negara Sabah Semakin Hampir

Monday 16 June 2014

Hanya penjajah, pengkhianat, penyamun, pembohong dan gila kuasa saja yang menganggap kesedaran rakyat Sabah dan Sarawak untuk keluar dari Malaysia sebagai satu tindakan yang salah disisi undang-undang ciptaan UMNO.. Akurlah dengan keputusan majoriti rakyat Sabah/Sarawak dan bersyukurlah dengan kemajuan yang dinikmati Malaya hasil dari merompak kekayaan bumi Sabah/Sarawak selama lebih dari 50 tahun.. Kini sudah tiba masanya rakyat Sabah/Sarawak bangkit menentang penjajahan alaf baru UMNO Malaya..

Tulun Sabah Tahniah kepada kita semua, kerana telah bersatu bagi memperjuangkan kebenaran Negara Sabah dalam Persekutuan Malaysia.

Rod Stephenson Semalam saya hadir Forum Malaysia Agreement 1963 di Kl... bkn org2 borneo ja hadir... tp beberapa mat salleh pun hdr.. sya sokong smgt Jeffrey Kitingan dan few other org2 penting yg btl2 dlm memperjuangkan kembali hak2 sbh srwk. Semoga semangat Tun Fuad Stephen and few other yg tekorban dlm nahas 666 ditiup dlm diri dorg.

Walter Chonh Intar Kalau kita sayang tanah air kita terutama negara Sabah ...kita buat satu memorandum ikut saluran betul..hantar kpda pemimpin yg kita harapkan mnyuarakan .....kebenarannya seterusnya balik kpda asalnya kita . Biarlah PBB yg mndengar dn mngambil tindakan..kerana terlalu bnyak sudah kes2 pencabulan hak kita..apa pun akhirnya hukum karma pada mereka yg bersalah akan diketahui umum jua ..TUHAN itu adil...

Tony Liew Hidup NEGARA SABAH MAJU JAYA..bersatu hati kita semua..demi bangsa tanah tumpah darah kita..demi masa dpn anak cucu cicit kita..

Sisu Khubut Sisukhubut Kepada Rakyat Sabah,Hapuskan Umno dari sabah,biarlah kita sokong parti rakyat tempatan yg sememang ikhlas dlm memperjuangkan kehendak rakyat sabah,

Salestine Oswald Sujah Ini yg dikehendaki sbnrnya..bersatu..bersatu..bersatu..kita tolak ke tepi dahulu kpentingan pribadi kita..kita lihat masalah tmpt kita Dan tenung jau d masa hadapan skiranya perkra ni dbiarkan berlanjutan..Jan biarkan Masa dpn anak2 kita n tanah tumpahdarah kita ini dbiarkan rosak..kita x mo Satu hari nant kita jd pengemis d tmpt kita sendiri..ayoo anak2 Sabah..Mari kita bangkit n bersatu kembali utk mempjuangkan Nasib kita d bumi yg betuah ni..smoga Yg Maha Esa mberkati niat suci kita ini yg dtg Dr Hati yg tulis ikhlas..

Mohdredhwan Idu walter chonh intar.. Negara "Land "yg berpusat d london.. DDJK maklum dgn mslh BORNEO.. isu kita tlh d ketengahkn oleh DDJK.. hanya tunggu masa saja.. tugas kitorang adlh sedarkn kwn2,sanak saudara dn rakan2.. ja.. Tau tak Pangkalan british yg dulu msh sesuai d gunakan hingga kini..tggl on switch ja..

Mohdredhwan Idu sisu khubut sisukhubut... Saya sokong.. TOLAK SMUA PARTI MALAYA.. DAN BUDAYA MALAYA YG NEGATIF.. KITA ORG BORNEO, MASYHUR DGN KEUNIKAN TERSENDIRI

Ritter Der Wüste Valkyrie Sama seperti Sarawak, Sabah sebenarnya merupakan sebuah negara yang mempunyai autonomi mereka sendiri. Sekiranya gagasan ini berjaya dipatahkan, berkemungkinan sebuah Republik sementara berasaskan nama Borneo akan dikendalikan oleh parti-parti politik tempatan yang melibatkan sarawak dan sabah itu sendiri. -Pewaris SSKM, Gerakan SSKM Sarawak.

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

2 comments:

  1. Negara Sabah atau Negeri Sabah. Mari baca blog - http://negara-sabah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Negara Sabah atau Negeri Sabah. Mari baca blog - http://negara-sabah.blogspot.com

    ReplyDelete

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.