Rupanya RCI Sabah hanya wayang untuk menang PRU13

Saturday 21 June 2014

Ketelusan dan kesungguhan kerajaan umno/BN untuk menyelesaikan ibu segala masalah di Sabah hanya wayang kulit semata-semata.. penubuhan RCI bukan untuk menyelesaikan masalah kebanjiran warga asing dan projek IC di Sabah, sebaliknya hanya untuk mempengaruhi rakyat Sabah untuk terus mengundi umno/BN pada PRU13 yang lalu.. Buktinya, sehingga hari ini, kerajaan umno masih belum dedahkan hasil siasatan, apatah lagi bertindak..

Mungkinkah disebabkan dalang-dalang projek IC ini adalah dikalangan orang-orang UMNO, malah ada yang kini bergelar menteri, maka hasil siasatan terpaksa disembunyikan?? atau, mungkinkah kerajaan UMNO memerlukan masa yang lama untuk mengubah suai hasil siasatan dan mencari jalan bagaimana supaya projek IC ini dapat diteruskan dan dalam masa yang sama pengkhianat-pengkhianat UMNO ini terus bebas tanpa dikenakan apa-apa tindakan?

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.