SSKM adalah konspirasi kristianisasi Barat?

Thursday 12 June 2014

Macam-macam fitnah dilemparkan bila Sabah/Sarawak menuntut hak mereka sehingga ada yang terdesak menuduh SSKM adalah konspirasi kristianisasi Barat hanya kerana bendera Sarawak mempunyai bentuk salib.. Fitnah bodoh seperti ini tidak lain hanya untuk menyelamatkan Malaya dari kehilangan "sumber kewangan" dan mengalihkan perhatian rakyat dari pengkhianatan umno Malaya terhadap negara Sabah dan Sarawak selama lebih 50 tahun..

BACA ARTIKEL PENUH DISINI

Sebelum bergabung membentuk Persekutuan Malaysia, sudah wujud masyarakat pelbagai agama di Sabah/Sarawak yang hidup aman damai.. tiada konflik agama walaupun British pernah berkuasa satu ketika dulu.. kalau mahu pertikaikan bentuk salib pada bendera Sarawak, pertikaikan juga bentuk salib yang banyak terdapat pada rangka bangunan atau rumah... dan pertikaikan juga logo umno/BN yang menyerupai logo Freemason Illuminati (Rujukan: http://umnoisdead.blogspot.com/2011/09/umno-freemason-illimunati-tanah-melayu.html)..

Sabah/Sarawak mahu keluar Malaysia bukan kerana konspirasi kristianisasi Barat, sebaliknya disebabkan oleh kesedaran angkara pengkhianatan demi pengkhianatan oleh kerajaan umno Malaya.. Jangan sempitkan fikiran sdr dengan membuat tuduhan kononnya SSKM adalah konspirasi Kristianisasi Barat sedangkan yang rakus melancarkan Islamisasi di kawasan pedalaman Sabah secara penipuan dan ugutan adalah orang-orang umno dari Malaya.. (Rujukan: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jumlah-penganut-kristian-tukar-agama-di-sabah-lebih-ramai-daripada-dilapork)

Tidak cukup dengan Islamisasi secara penipuan dan ugutan, umno Malaya juga tergamak memberikan kerakyatan kepada lebih setengah juta warga asing yang beragama Islam dari Filipina dan Indonesia di Sabah.. Peliknya, pengkhianatan umno Malaya ini tidak pula dianggap sebagai jenayah berat oleh sesetengah pihak yang taksub dengan perjuangan umno Malaya.. Ini belum termasuk rompakan kekayaan Sabah/Sarawak, pencabulan perjanjian Malaysia 1963, diskriminasi ekonomi, diskriminasi peruntukan kerajaan pusat, dan sebagainya..

***Penulis sarankan kepada admin Semantan Ke Lawas supaya jangan guna simbol seperti "+", "T","t" dan "f".. semua ini adalah konspirasi kristianisasi Barat.. dan jangan duduk dalam rumah yang mempunyai rangka asas berbentuk "T".. duduk saja dalam gua..

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.