di Sulu jadi anggota pengganas, di Malaysia jadi anggota polis

Thursday 26 June 2014

Hanya di Malaysia, warga asing boleh menikmati hak-hak yang teramat istimewa dibawah pentadbiran kerajaan UMNO Celaka..  Selain diberikan IC, boleh Mengundi, boleh jadi ahli umno, dwi warganegara,.. warga asing ini juga boleh mengikuti latihan ketenteraan atau menjadi anggota pengganas Sulu dan dalam masa yang sama menjadi anggota polis di Malaysia.. Syabas kepada orang asal yang mengundi UMNO kerana bersekongkol dengan PENGKHIANAT Negara Sabah..

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

2 comments:

  1. Seharusnya mamakthir harus dihukum gantung sampai mati kerana beliaulah yang mewujudkan bencana ini terjadi demi kepentingan bangsanya yang rasist, agamanya yang extremist dan partinya yang rasuah...!!!

    ReplyDelete
  2. T. Mahadthir dan kuncu - kuncunya tidak iklas kepada rakyat sabah.Lihatlah macam mana mereka perlakukan 20 perkara hak sabah. Maka itu wahai rakyat sabah ku yang berbilang suku dan agama, janganlah kamu leka, bukalah mata dan minda kamu.PRU akan datang jangan sesekali mengundi pemimpin pengkianat/atau tali barut mereka.Guna akal jangan jadi pak turut

    ReplyDelete

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.