(Video) Hujah Jeffrey Buat umno/BN Macam Cacing Kepanasan

Friday 25 April 2014

Hujah Datuk Dr. Jeffrey di DUN Sabah telah membongkar kebenaran yang selama ini telah disembunyikan oleh umno/BN Sabah. Ketika Datuk Dr. Jeffrey sedang menyampaikan mesej beliau, wakil-wakil umno/BN terus mencelah dan menyerang beliau dengan persoalan-persoalan serta ucapan-ucapan yang bodoh.


Biar video ini menjadi BUKTI YANG JELAS tentang bagaimana ketulusan umno/BN dalam memperjuangkan hak dan rakyat Negara Sabah. Dan semoga video ini memperjelaskan kedudukan sebenar Datuk Dr.Jeffrey dalam perjuangan politik beliau...


Komen Rakyat:

Juslin Maradan Lin setelah saya selasai menonton video ini, baru saya sedar betapa perjuangan DDJK. walau pun beliau di asak oleh pemimpin2 UMNOBN, tetap tenang. kesian dia hanya wakil dari tamparuli yang sekala-sekala macam membantu dia. mulai sekarang dan selamanya saya akan menyokong perjuangan DDJK. paling penting dalam video ini, kita telah melihat parangai ketua menteri kita. hahaha terteriak-teriak. macam tiada sekolah.

Rinno L Linggohun Pemimpin BN sabah tidak berkualiti seperti DDJK....OLEHITU kita RAKYAT SABAH HARUS TUKAR KERAJAAN YANG SEDIA ADA KINI....PASTIKAN RAKYAT SABAH MEMILIH DDJK SEBAGAI PEMIMPIN NOMBOR 1 SABAH....PASTI BOLEH....

Jesper Oniel Sepa2 blum tgo video 2 wajib tgok,lihat bagaimana kesungguhan DDJK MEMBELA HAK2 SABAHAN.Bersatu hatii rakyat sabahan,bersama kita sokong perjuangan DDJK 100000%!!

Collin Alley Rahim yg sepatutnya duduk dalam jel,tida perna membelah nasip generasi rakyat sabah.

Lyne Ringor Sepatutnya Rahim perlu minta maaf secara terbuka apa yg dia ckp kepada Jeffry Kitingan..

Isiah Heaven Bila Datuk Dr Jeffery suarakan kebenaran..mula menteri be end sabah yg pengecut meroyan kena sawan vogok..sbb diorg tkt rakyat sabah tahu penipuan diorg selama ini terbongkar..

Lidi Stephen Berpuluh tahun sudah kita rugi dalam jumlah yg agak besar dan sangat besar.kita sabahan mesti perlukan perubahan jangan mencuba tetapi laksanakan!!!

MdFirdaus Joe Richard Abdullah Yaaaaa, sokong, tengo yb2 bn pertahankn parti saja tpi rakyat d pingirkan, gaji besar kn, tpi bila da menang tiada pla suara utk rakyat,,, mulau betul, kangkung2.

Duncan Chester Ronald Yg mencelah tu semua kaya raya sebab hidung kana tindik UMNO & BN. Hari2 satu kerabat makan basar five star. Takut hilang lubuk .

Simon Judan Sengaja mereka(UMNO) tak mau bagi JK bercakap banyak. Mereka buang banyak masa supaya JK tak boleh banyak mendedahkan kejahatan UMNO di Sabah. Tapi respect JK tetap relax dan masih dengan pendirian nya.

Apai Banun Teruskan rakyat Sabah sokong lah mana2 pemimpin yg memberi kedaulatan kpd negara Sabah dan juga rakyat asal Sabah..bukannya untuk kepentingan pemimpin dan PTI

Takeshi Raizo The best ddjk....semua dia jawap rilek ja....bukan mcm ni bn sabah...x kena mengena bah....hahahah....semuaa naik yg d atas pun naik...dia blg dt jefry....last2 musa kapanas.....semua yg dua cakap x masuk otak....bembohong....c musa...

Shane Garry Benjamin Sudah terbukti jawatan yg terlalu lama n selesa buli melalaikan..apabila dikritik kelemahan barulah terasa mcm cacing kpanasan...terimalah kenyataan ba yg sisitem kerajaan skrang lemah n terlalu selesa..tgk saja kes culik yg berlaku..

Sumber komen adalah dari Tulun Sabah dan Free Malaysia Today

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.