BILA RAKYAT DAH TERLAMPAU MARAH DAN BERANG

Thursday 26 December 2013


TAHNIAH KEPADA PENGUNDI BN ... KEBODOHAN ANDA BEBANAN SEMUA ... 1MALAYSIA ... PEMIMPIN DIUTAMAKAN RAKYAT DIPEKENAKAN ... " JANJI DICAPATI "

Begitulah bunyi ayat yang terdapat di kain rentang yang dipasang dipintu pagar oleh seorang rakyat yang begitu berang dan marah dengan kerajaan UMNO/BN 1M'sia pimpinan Najib Razak.

Macam mana tidak marah ... harga barang semuanya naik sebaik saja menang PRU 13 ... segala janji-janji pada AKU JANJI hanya tipu saja .. rakyat semakin hari semakin terhimpit dengan kos hidup yang naik tinggi mencanak.

Kalau dilihat akan pintu pagar tuan punya rumah ini pemiliknya bukanlah seorang warga yang susah pun tetapi masih juga tertekan dan terkesan tapi lebih kepada simpatinya kepada rakyat marhean kebanyakkan yang tinggal diluar bandar, pendalaman dan rancangan Felda .. cukupm kuat menyokong dan mengundi UMNO sampai menang PRU 13 lalu tetapi nasib mereka kini terabai tanpa pembelaan yang sewajarnya.

Omak Kau!!!

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.