Tukar pemimpin yang gagal seperti Musa Aman

Wednesday 2 July 2014

Apa lagi yang dapat kita harapkan daripada Ketua Menteri Sabah iaitu Musa Aman?.. Hak-hak orang asal Sabah terhakis, keselamatan rakyat Sabah terancam dan kekayaan Sabah diberikan kepada Malaya ketika negara Sabah sangat memerlukan kekayaan hasil buminya sendiri.. 

Beliau (Musa Aman) hanya berminat membela kepentingan UMNO dan kepentingan diri sendiri tanpa menghiraukan suara rakyat.. Selagi Musa Aman dan UMNO menjajah Sabah, percayalah bahawa kemajuan Sabah tidak akan pernah seiring dengan kemajuan negeri-negeri di Malaya.. Hanya badut-badut UMNO saja yang terpukau dengan "kemajuan" yang kononnya berjaya dibawa oleh UMNO dan Musa Aman di Sabah sedangkan mereka lupa bahawa negara sekecil Brunei dan Singapura kini tersenarai antara negara terkaya dunia tanpa menyertai Persekutuan Malaysia dan tanpa adanya UMNO CELAKA..

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.