Bersatu untuk patahkan kekuatan UMNO di Sabah

Wednesday 16 July 2014

Kekuatan UMNO di Sabah terletak pada undi warga projek IC yang diternak kerajaan UMNO sejak sekian lama. Sebab itulah kerajaan UMNO enggan mengambil tindakan terhadap kebanjiran warga asing di Sabah dan enggan mendedahkan hasil siasatan RCI.. Kekerapan pencerobohan dan penculikan di Pantai Timur Sabah juga membuktikan betapa jahanamnya dan celakanya pengkhiantan kerajaan UMNO terhadap negara Sabah..

Admin akan kongsikan kepada anda beberapa strategi untuk patahkan kekuatan umno Sabah.

Pertama, kekuatan umno lebih banyak tertumpu di kawasan pantai timur negara Sabah. Ini kerana kebanyakan pengundi-pengundi mereka disana adalah yang telah mendapat projek ic mahathir. Maka, strategi harus dan mesti ditumpukan dikawasan pantai barat negara Sabah terlebih dahulu dan kawasan pedalaman.

Ranau + Kundasang yang majoritinya terdiri daripada etnik Dusun MESTI menyingkir pengaruh umno yang dipimpin oleh "masidi manjun". Bagaimana?.. BERSATU!

Di Kota Belud pula majoritinya adalah daripada etnik Bajau dan Dusun.. Singkir Rahman Dahlan yang telah membawa pengaruh umno dan merupakan penjilat tegar punggung Malaya. Bagaimana?.. Etnik Bajau dan Dusun perlu BERSATU!

Begitu juga dikawasan Petagas, pantai manis, tenom, etc... Admin akan melengkapkan strategi ini dan kongsikan kepada anda. Apa peranan anda?.. Sila tawarkan diri anda untuk menjadi Sukarelawan dalam menumbangkan umno dan parti-parti malaya... Bagaimana?.. BERSATU! - Remove Musa Remove UMNO Sabah

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.