Pencacai akan terus mencacai memberikan kemenangan kepada BN

Tuesday 17 December 2013


Sejarah membuktikan pencacai tetap pencacai. Setelah 13 kali pilihanraya mereka masih lagi bodoh berpolitik.

Sudahlah bodoh diperbodohkan lagi oleh pemimpin-peminpin agung mereka. Setiap kali selepas pilihanraya puak-puak inilah yang selalu melenting kerana kenaikan harga barang.

Menjelang pilihan raya puak-puak ini selalu mengatakan "barang naik bini suka, kalau barang tak naik bini cari barang yang naik".

Dua tiga bulan selepas itu mereka inilah yang menepuk meja di kedai-kedai kopi. "sial, babi, haramjadah" tak lekang dari bibir memaki hamun pemimpin yang sebelumnya mereka sanjung teramat.



Jika baca tulisan macai di FB memang gila babi diorang ni. Ada yang menyebut Najib lebih bijak dari nabi dan lain-lain ungkapan pujian tahap bodoh 1st class mereka.

Segala yang gua tulis bukan fitnah. Itulah kenyataan tentang macai aka pencacai.

Di bawah adalah satu contoh macai yang melahirkan rasa tidak puas hatinya kepada menteri pejuang melayu. Menteri pejuang melayu diPUKIMAKkan olehnya... wakaka


Percayalah!!! Menjelang pru 14 macai yang sekarang ini berdegar-degar mengutuk menteri dengan segala maki hamun akan terus mencacai untuk memberi kemenangan kepada bn.

Malaysians Must Know The Truth

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.