Pengkhianat UMNO merayu kepercayaan rakyat

Thursday 17 July 2014

Lagi mahu rakyat memberikan kepercayaan kepada kerajaan UMNO si pengkhianat?? Makin banyak wang rakyat dibelanjakan, makin kerap pencerobohan dan penculikan berlaku.. Disebabkan kepercayaan kepada UMNO, Sabah berkali-kali ditimpa bencana baik dari segi sosial, mahupun ekonomi dan politik.. Masih tak sedar dan tak malu kah menteri-menteri UMNO merayu kepada rakyat supaya memberikan kepercayaan sedangkan sudah puluhan tahun rakyat memberikan kepercayaan kepada UMNO celaka.. Lihat lah apa hasilnya.. Warga asing kian bertambah, projek IC terus bermaharajalela dan kini Sabah terus menerus diceroboh dan diancam pengganas angkara pengkhianatan kerajaan UMNO..

Bila rakyat mahu berbincang menuntut sebuah kerajaan yang jujur, telus dan bersih, hasrat murni itu tidak pula dilayan oleh kerajaan celaka.. Sebaliknya kerajaan lebih suka berbincang dengan kumpulan pengganas yang awal-awal lagi sudah melakukan jenayah rentas sempadan.. Bila rakyat bangkit berhimpun dijalanraya menuntut sebuah kerajaan yang jujur, telus dan bersih, mereka ditembak dengan pancutan air dan gas pemedih mata.. Sebaliknya bila pengganas menceroboh perairan Sabah untuk tujuan menculik dan membunuh, kerajaan celaka mengarahkan anggota keselamatannya supaya tidak menembak pengganas-pengganas ini..

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Sabah Report.